wtorek, 28 marca 2017

Kilka słów o mnie

Witajcie! Jeśli tu jesteście to mam już na koncie mały sukces! ;d  Nie jest to mój pierwszy blog, ale dopiero teraz jest to na poważnie więc cały czas będę się uczyć, za pewnie też na błędach. Wypadało by powiedzieć coś o sobie a więc: na imię mi Ola, w tym roku będę świętować 18 z czego nie wiem czy się cieszyć czy nie.. dorosłość, zmarszczki i te sprawy ;p
Dobra a tak poważniej to będę się starała byście zostali ze mną i się nie nudzili, mam nadzieję, że mi się to uda.
Co będę tu pisać? WSZYSTKO! Zaczynając od kosmetyków, fotografii idąc dalej przez tematy które są dla mnie ważne/ciekawe i może też takie są dla Was, aż po jakieś wyjazdy, spektakle, spotkania z idolem czy chociażby wybór szkoły- niby mam rok, ale zleci nim się obejrzę. Nie chcę byście zasnęli a więc w tym momencie kończę tę notkę i w czwartek wpadnę do Was z czymś ciekawszym niż post zapoznawczy. ;p
Buziaki!

Aaah bym zapomniała!
Znajdziecie mnie też na instagramie, snapchacie: aleksandra_ziel, snapchacie gadanym który prowadzę z koleżanką poznaną w internecie Klaudią (pozdrowienia!): sorosorelle oraz na tumblrze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz