wtorek, 13 czerwca 2017

#ootd- nie mów do mnie teraz!

Cześć! Dziś mam dla Was coś czego jeszcze na blogu nie było a mianowicie #ootd/stylizacje, jak zwał tak zwał :D Stylizacja na luzie, na spacer, zakupy, do szkoły, na chłodniejszy dzień w lato i okazje można by jeszcze długo wymieniać :D


Jeśli jesteście ciekawi klikajcie po "czytaj więcej" 😎










Co mam na sobie?
༠ kolczyki - naprezent.pl 
༠ choker - Rossmann (bodajże 20 zł)
༠ koszula w nietoperki - Cropp 
༠ t-shirt "nie mów do mnie teraz" - House (20 zł, jeszcze są!!)
༠ spodnie - kappahl
༠ pasek- sinsay
༠ okulary- CCC
༠ buty - biedronka (to są te ze światełkami, ale na sesji ich nie odpaliłam bo w dzień nie było widać 😅) - 70 zł (bardzo wygodne są!!)
༠ pierścionek - naprezent.pl
Makijaż i paznokcie:
༠ baza Bielenda Pearl Base
༠ podkład Maxfactor Lasting Performance, odcień 101
༠ korektor pod oczy Maybelline Dream LumiTouch odcień 01
༠ korektor Estee Lauder Double Wear odcień 1C
༠ puder- essence, transparentny
༠ brwi- zestaw do brwi z Avonu
༠ bronzer- paleta do konturowania NYX
༠ rzęsy- tusz do rzęs Lovely (ten żółty, bardzo znany ;))
༠ pomadka- Lovely KLips, odcień Milky Brown
༠ paznokcie- hybryda Pierre Rene w odcieniu 20 Rouge


Dziś inny post, piszcie czy Wam się podoba i o czym chcielibyście poczytać! :)

Buziaki! 

12 komentarzy:

  1. Ale kolor paznokci, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Pierre Rene ma hybrydy, kolor meeega!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma hybyrydy i to nawet lepsze niż te popularne firmy gdyż nie uczula ;)
      Co do koloru, nie byłam przekonana, ale tez mi się podoba ;D dzięki!!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bluzka wyrażająca więcej niż 1000 słów 😂

      Usuń
  4. Ahahah koszulka idealna <3 a kolor paznokci cuudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba nic mowic, wystarczy pokazac na koszulke 😂 dziękuje!!

      Usuń
  5. Lubię printy na koszulach. Super zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie stylizacje na luzie, najczęściej własnie tak się ubieram. Piękne paznokcie i wakacyjny kolor lakieru :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez najbardziej lubie się tak ubierać ;) dziękuje!

      Usuń