czwartek, 1 czerwca 2017

Photo phone- podsumowanie maja

Heejka! ;D
Dziś pierwszy czerwca a więc wszystkiego najlepszego dla Wszystkich 😎
Maj się skończył a więc postanowiłam dziś zrobić luźniutki zdjęciowy post żeby nie było, że tylko o kosmetykach piszę 😂
Także zapraszam! ;)





W maju ciągle coś gotowałam a to placuszki z bananów a to z kaszy. Testowałam milion przepisów na ciasteczka z płatków owsianych czy bezglutenowe pizze, jeśli chcecie jakieś przepisy to piszcie na insta ;) Ja też na dniach postaram się wrzucić jakiś fajny przepis na bloga albo ig, ale to wymaga jeszcze dopracowania :D 


Dopadł mnie też szał na tydzień Azjatycki w Lidlu o którym dowiedziałam się w sumie przypadkiem, oczywiście nie mogłam tego przegapić bo kuchnia Azjatycka to jedna z moich ulubionych, ale pewnie wiecie jeśli zaglądacie też na mojego instagrama :D


Czym był by dzień a co dopiero miesiąc bez selfie? :P Czasami potrafię zrobić normalne selfie, czasami się wydurniam (częściej to drugie 😅) a czasami potrafię dorwać piłkarza w sklepie 😂


Dołączyłam też do ekipy Seven Bloggers i jeśli chcecie mnie posłuchać to w środy około godziny 17/18 do nocy jestem! ;)


Tak w maju bardzo, ale to bardzo często bawiłam się w modelkę 😂 Planowałam jakieś stylizacje na bloga, ale coś nie wyszło więc wrzucam je tutaj w jeden post ;P




No także tak :D


W maju były też urodziny Kai z bloga "Kaja spełnia marzenia", poznałyśmy się dzięki Filipowi i dzięki niej bo to na napisała do mnie pierwsza 😂 Może niedługo się spotkamy w realu, kto wie :D

Maj jest też miesiącem kupowania biletów 😎 Trochę to zabawne bo kupiłam bilet z czteromiesięcznym wyprzedzeniem no, ale tak to jest jak chce się podziwiać z pierwszego rzędu :P 
I jeżeli macie możliwość pójścia na spektakl "selfie.com.pl" to zachęcam!!



I ostatni punkt to pazurki! W maju zaszalałam oj zaszalałam. Najpierw poleciałam w bardzo jasne kwadraty a następnie w neonowy róż. Nie wiem co mnie skusiło, zazwyczaj na moich paznokciach gości czerń lub czerwień, ale tak wyszło. Ostatecznie i jasne mi się podobały a i róż który obecnie mam a zarzekałam się, że nigdy go nie zrobię też mi się podoba. Chyba zmiany są jednak potrzebne. :)


A na dziś to wszystko, mam nadzieję, że podoba się Wam taki luźniejszy post!
Piszcie jak Wam minął maj.
Buziaki!



8 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że maj był pracowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ;) ale wakacje zanoszą się jeszcze ciekawsze ;D

      Usuń
  2. Ciekawe, jak będzie wyglądał Twój czerwiec? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nad książkami, licealiści budzą się dopiero w czerwcu i zaliczają po sto rzeczy dziennie :D

      Usuń
  3. Ja w maju miałam gości z Polski i wybraliśmy się na kilka wycieczek, między innymi do Bergamo i Desenzano del Garda. A poza podróżami zaczytałam się w młodzieżowych książkach - Siesicka, Musierowicz, Ania z Zielonego Wzgórza, Harry Potter... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałabym się na takie wycieczki, zazdroszczę!!

      Usuń
  4. Sporo pyszności na Twoich zdjęciach widzę! Shit przegapiłam tydzień azjatycki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas zapewne będzie więcej pyszności i przepisów ;)
      Też prawie przegapiłam, ale w ostatniej chwili!

      Usuń